✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
29 úsekov |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 4 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 11/2015 | ||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 4 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 2 | |||||||
4 | 8/2014 | R2 | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 5/2017 | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4 - 6 | Čierna voda, Rača | 2 | |||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 4 - 6 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 32 336 - 93 344 | . . . | 2 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 4 | Dunajská Lužná | 13 102 - 19 993 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 4 - 6 | Prievoz | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 4 | Čadca Podzávoz, Čadca Bukov | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
10 | 6/2017 | D1 | 4 | Prešov západ, Prešov juh | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 2 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4 | Prešov - sever | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 3 | |||||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 8 | Ivanka sever | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | |||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 | ||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 4 | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 2 | |||||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 5 587 | 4 | ||||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||||
20 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | ||||||||
21 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 | ||||||
22 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | |||||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | Stupava | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | |||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | Stupava | 107 mil. € | 5 | |||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | |||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | |||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | ||||||
29 úsekov |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku