✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
52 úsekov |
727,9 km |
11 732 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,3 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||||
4 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||||
5 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | |||||||||||
7 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
9 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2/2015 | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||||
14 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||||
15 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 2/2018 | |||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 155 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 16 268 | 4 | 3 | 7/2020 | ||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||||
20 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 4 | 4 | |||||||||
21 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||||
22 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 211 mil. € | 6,4 % (Kriváň - Tornaľa) | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||||
23 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 1/2024 | ||||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||||
25 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 100 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 11 611 | 4 | 3 | 7/2020 | ||||||
26 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2023 | ||||||
27 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
28 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | |||||||
29 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
30 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 11/2024 | |||||||
31 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
32 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
33 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 7/2020 | ||||||
34 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
35 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 12/2017 | ||||||
36 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 7 234 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
37 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 9,2 % (Púchov - hranica SR/ČR) | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 9/2023 | ||||||
38 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 406 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 7 784 | 4 | 4 | 12/2025 | ||||||
39 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 339 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 12/2025 | ||||||
40 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | ||||||||
41 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 1/2026 | |||||
42 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | 1/2026 | |||||||
43 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 7/2026 | ||||||
44 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 7/2026 | ||||||
45 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 12/2027 | |||||||
46 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
47 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
48 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | |||||||
49 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
50 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
51 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | |||||||
52 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
52 úsekov |
727,9 km |
11 732 mil. € |
1 065 - 93 344 | 3,3 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku