Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)52 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 1 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
skutočnosť podľa zmluvy
 
 
 
 
 
 
52 úsekov
2 - 8
11 732 mil. €
1 065 - 93 344
3,3
3,1
12/2013 - 7/2019
11/2015 - 10/2021
1
12/2013
D1
4
341 mil. €
12 491 - 24 900
9 606 - 20 276
1
1
12/2013
2
12/2013
R2
4
11 493 - 12 436
9 189 - 10 206
1
1
12/2013
11/2015
3
6/2014
D1
4
555 mil. €
22 691 - 32 334
17 773 - 28 598
1
2
6/2014
4
6/2014
D3
4
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
21 964 - 31 060
4
2
6/2014
12/2017
5
8/2014
R2
4
88 mil. €
14 357 - 15 923
11 245 - 13 115
1
1
8/2014
5/2017
6
7/2016
D4
4 - 6
1
2
6/2016
7
7/2016
D4
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
17 299 - 80 582
1
2
6/2016
8
7/2016
R7
4
13 102 - 19 993
11 619 - 17 973
1
1
6/2016
7/2020
(0,0)
9
7/2016
R7
4 - 6
27 633 - 44 493
.
.
.
25 057 - 39 053
1
1
6/2016
10/2021
10
12/2016
D3
4
269 mil. €
11 465 - 18 743
7 272 - 14 189
1
2
12/2016
12/2020
(0,0)
11
6/2017
D1
4
434 mil. €
19 072 - 21 988
15 504 - 18 825
1
2
6/2017
10/2021
12
12/2017
D1
4
39 mil. €
14 624
12 446
1
1
12/2017
1/2021
(0,0)
13
7/2019
R4
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
13 956 - 15 885
1
3
7/2019
14
3.
3/2022
D1
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
52 267
1
1
15
4.
9/2022
R4
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
18 441 - 26 706
1
3
16
7.
2/2024
D1
4
1 235 mil. €
13 676 - 21 949
10 919 - 17 082
1
1
17
8. - 9.
3/2024
R7
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
4 790 - 7 326
4
5
18
11.
6/2024
R1
4
155 mil. €
16 268
13 507
4
3
19
14. - 15.
10/2024
R7
2
227 mil. €
4
4
20
14. - 15.
10/2024
R7
2
172 mil. €
4
4
21
16. - 17.
12/2024
R7
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
4 789 - 7 807
4
5
22
26.
4/2026
R2
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
5 149 - 8 286
4
4
23
27.
5/2026
D3
4
410 mil. €
13 886 - 21 743
9 492 - 16 617
1
1
24
28. - 29.
8/2026
R2
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
4 898 - 6 394
4
4
25
30.
10/2026
R1
4
100 mil. €
11 611
9 922
4
3
26
31.
11/2026
D3
4
179 mil. €
15 053
10 223
1
2
27
37. - 38.
2/2028
R2
2
73 mil. €
5 587
4 388
5
4
28
42. - 43.
11/2028
R4
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
1 041 - 1 549
4
3
29
44. - 45.
2/2029
R2
2
176 mil. €
5 189 - 6 389
4 018 - 5 243
5
5
30
44. - 45.
2/2029
D4
4
133 mil. €
5
5
31
47.
7/2029
R2
2
117 mil. €
5 809 - 8 826
4 474 - 7 101
5
4
32
48. - 49.
9/2029
R2
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5 199 - 8 404
5
5
33
48. - 49.
9/2029
R3
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
3 831 - 6 436
4
3
34
50. - 52.
5/2030
R4
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
4 928 - 6 192
4
3
35
50. - 52.
5/2030
R4
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
2 085 - 4 153
4
3
36
53. - 54.
7/2030
R6
2
182 mil. €
7 234
6 176
4
3
37
53. - 54.
7/2030
R6
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
1 988 - 4 251
4
3
38
55. - 56.
5/2031
R1
4
406 mil. €
7 784
6 307
4
4
39
55. - 56.
5/2031
R1
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
8 096 - 11 348
4
4
40
60. - 61.
8/2031
R3
2
94 mil. €
7 211
5 691
4
2
41
62. - 63.
10/2032
D2
6
90 mil. €
32 968
.
.
.
23 181
5
5
42
62. - 63.
10/2032
D2
6
107 mil. €
31 554
5
5
43
64. - 68.
8/2033
D1
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
3 355 - 7 399
4
3
44
64. - 68.
8/2033
D1
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
1 386 - 5 932
4
3
45
69. - 70.
8/2034
R2
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
4 494 - 12 657
4
4
46
71. - 78.
po 2040
R1
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
4 600 - 11 235
5
5
47
71. - 78.
po 2040
R7
2
230 mil. €
2 156 - 6 890
1 549 - 5 820
5
5
48
71. - 78.
po 2040
R3
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
3 522 - 3 872
4
2
49
71. - 78.
po 2040
D3
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
1 119
5
5
50
71. - 78.
po 2040
R7
2
367 mil. €
2 228 - 6 331
1 900 - 5 650
5
5
51
71. - 78.
po 2040
R3
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
2 252 - 9 218
4
4
52
71. - 78.
po 2040
R7
2
553 mil. €
1 065 - 4 239
800 - 3 740
5
5
 
 
 
 
 
52 úsekov
2 - 8
11 732 mil. €
1 065 - 93 344
3,3
3,1
12/2013 - 7/2019
11/2015 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku