✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 |
||||||||
1 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5,0 | ||||
2 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 2,0 | ||||
3 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10,0 | |||||
4 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
5 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 5,0 | |||||
6 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,1 % | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 9,0 | |||||
7 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 14 625 | 2 | 2 | 5,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
8 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 6,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
9 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 11,0 | |||||
10 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 6,0 | |||||
12 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
13 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 4,0 | |||||
14 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 1,0 | |||||
15 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 9,0 | |||||
16 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
17 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 6,0 | |||||
18 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 5,0 | |||||
19 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7 793 | 2 | 4 | 5,0 | |||||
20 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 6,0 | |||||
21 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 2,0 | |||||
22 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
23 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 4,0 | |||||
24 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 5,0 | |||||
25 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
26 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
27 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5 587 | 5 | 4 | 4,0 | |||||
28 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 2 | 2 | 8,0 | |||||
29 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
30 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2,0 | |||||
31 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 5,0 | |||||
32 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
33 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 2,0 | |||||
34 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 4,0 | ||||||
35 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | 6,0 | ||||||
36 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | 7,0 | ||||||
37 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 2,0 | ||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku