✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||||
1 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 410 - 725 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 5 661 - 6 449 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 1 698 - 3 234 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
4 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 1 582 - 1 991 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 293 - 1 619 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
6 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 305 - 2 416 | 2 | 2 | 9,0 | |||||
7 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 1 946 - 2 004 | 2 | 2 | 11,0 | |||||
8 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 1 507 - 6 905 | 2 | 1 | 10,0 | |||||
9 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,1 % | 12 387 - 17 316 | 1 550 - 2 151 | 2 | 3 | 9,0 | |||||
10 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 1 416 | 2 | 2 | 8,0 | |||||
11 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 706 - 9 733 | 1 568 - 1 801 | 2 | 2 | 6,0 | |||||
12 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 1 466 - 1 525 | 2 | 2 | 8,0 | |||||
13 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | 7,0 | |||||||
14 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | 6,0 | |||||||
15 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 5 550 - 9 787 | 1 279 - 1 930 | 2 | 3 | 6,0 | |||||
16 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 654 - 12 079 | 2 269 - 3 025 | 2 | 2 | 6,0 | |||||
17 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 3 529 - 4 138 | 2 | 4 | 6,0 | |||||
18 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 14 625 | 2 539 | 2 | 2 | 5,0 | |||||
19 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 10 385 | 2 | 1 | 5,0 | ||||
20 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 6 651 - 9 113 | 1 133 - 1 196 | 2 | 3 | 5,0 | |||||
21 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 3 407 - 3 769 | 1 499 - 1 529 | 2 | 2 | 5,0 | |||||
22 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | 4,0 | |||||
23 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 8 634 - 11 116 | 1 824 - 2 207 | 2 | 4 | 4,0 | |||||
24 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7 793 | 1 914 | 2 | 4 | 5,0 | |||||
25 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
26 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 4,0 | |||||||
27 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | 4,0 | |||||
28 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
29 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 841 - 4 706 | 2 | 2 | 5,0 | ||||
30 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | 2,0 | ||||
31 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 2,0 | |||||||
32 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 6 207 - 8 525 | 1 315 - 1 505 | 2 | 2 | 2,0 | |||||
33 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | 1,0 | |||||
34 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | 4,0 | |||||
35 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | 5,0 | |||||
36 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | 2,0 | |||||
37 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | 2,0 | |||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku