✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - po 2040 |
10/2013 - 3/2021 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 59 - 89 | 2 | 2 | 6/2017 | 10/2013 | 6/2017 | ||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 33 - 195 | 2 | 3 | 1/2021 | 1/2014 | 1/2021 (0,0) | ||||||
3 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 84 - 196 | 2 | 1 | 10/2016 | 1/2014 | 10/2016 | |||||||
4 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 64 - 170 | 2 | 3 | 7/2020 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 14 - 146 | 2 | 2 | 12/2019 | 11/2016 | 12/2019 (0,0) | ||||||
6 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 51 - 106 | 2 | 2 | 11/2022 | 8/2019 | |||||||
7 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 165 | 10 334 - 11 542 | 230 - 281 | 2 | 2 | 6/2023 | 3/2021 | ||||||
8 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 3 530 | 10 088 - 50 895 | 90 - 464 | 2 | 1 | 10/2024 | ||||||
9 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5 036 | 12 387 - 17 316 | 109 - 210 | 2 | 3 | 4/2026 | ||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2 002 | 5 304 | 53 | 2 | 2 | 3/2026 | ||||||
11 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 1 489 | 6 706 - 9 733 | 123 - 165 | 2 | 2 | 7/2026 | ||||||
12 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2 147 | 5 277 - 6 250 | 78 - 98 | 2 | 2 | 8/2026 | ||||||
13 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 908 | 2 | 1 | 1/2027 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 1 390 | 2 | 2 | 10/2028 | ||||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 1 500 | 5 550 - 9 787 | 88 - 175 | 2 | 3 | 10/2028 | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 7 394 - 8 906 | 9 654 - 12 079 | 77 - 136 | 2 | 2 | 10/2028 | ||||||
17 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 62 - 103 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 | ||||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2 382 | 14 625 | 181 | 2 | 2 | 8/2029 | ||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 10 827 | 62 652 | . . . | 530 | 2 | 1 | 6/2030 | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 1 396 | 6 651 - 9 113 | 69 - 141 | 2 | 3 | 6/2030 | ||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 1 908 | 3 407 - 3 769 | 42 - 71 | 2 | 2 | 6/2030 | ||||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 1 992 | 5 587 | 54 | 5 | 4 | 2/2031 | ||||||
23 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 1 297 | 8 634 - 11 116 | 120 - 202 | 2 | 4 | 3/2031 | ||||||
24 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 1 324 | 7 793 | 82 | 2 | 4 | 9/2031 | ||||||
25 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2 112 | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 | ||||||
26 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 2/2033 | ||||||||
27 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 | ||||||
28 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 2 292 | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 | ||||||
29 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2 879 | 12 819 - 29 988 | 42 - 395 | 2 | 2 | 7/2034 | ||||||
30 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 10 743 | 32 968 | . . . | 318 | 5 | 5 | 10/2035 | |||||
31 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 6 837 | 5 | 5 | 10/2035 | ||||||||
32 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 3 049 | 6 207 - 8 525 | 94 - 185 | 2 | 2 | 8/2036 | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
35 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
36 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
37 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - po 2040 |
10/2013 - 3/2021 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku