✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
3,0 |
3,1 |
10/2016 - po 2040 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
2 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 0,9 % | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
3 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | ||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
6 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 8,1 % | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | |||||
7 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||
8 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||
9 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||
11 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 2 | 1 | 10/2016 | 10/2016 | ||||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||
13 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||
14 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | ||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||
17 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | ||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
21 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | ||||
22 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | ||||
23 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | ||||
24 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 20,5 % | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
25 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||
26 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 13,8 % | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | 1/2021 (0,0) | ||||
27 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||
28 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||
29 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||
30 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||
31 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||
32 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 2 | 2 | 8/2036 (+7,9) | ||||
33 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | ||||
34 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||
35 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
37 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,1 % | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | ||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
3,0 |
3,1 |
10/2016 - po 2040 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku