✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
94,8 mil. € |
3,0 |
3,1 |
10/2013 - po 2040 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 30,0 mil. € | 2 | 2 | 10/2013 | 6/2017 | ||||||
2 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 38,8 mil. € | 20 602 | 2 | 3 | 1/2014 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8,0 mil. € | 2 | 1 | 1/2014 | 10/2016 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 2 | 3 | 7/2016 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 17,9 mil. € | 15 904 | 2 | 2 | 11/2016 | 12/2019 (0,0) | |||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 0,0 mil. € | 11 490 | 2 | 2 | 11/2004 | 8/2019 | |||||
7 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 7 754 | 2 | 2 | 8/2006 | 3/2021 | ||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 15 320 | 2 | 1 | 6/2014 | 10/2021 | |||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 38 235 | 2 | 3 | 4/2010 | 4/2023 | |||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6 705 | 2 | 2 | 11/2004 | 3/2024 | |||||
11 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 3 821 | 2 | 2 | 11/2018 | 7/2024 | |||||
12 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 7 668 | 2 | 2 | 11/2004 | 8/2024 | |||||
13 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | 9/2004 | 4/2025 | |||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | 8/2006 | 10/2025 | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 6 090 | 2 | 3 | 8/2006 | 10/2025 | |||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 12 676 - 16 847 | 2 | 2 | 11/2003 | 10/2025 | |||||
17 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28 654 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 12/1997 | 1/2026 | ||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 11 489 | 2 | 2 | 8/2026 | ||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 83 524 | 2 | 1 | 12/2009 | 6/2027 | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 7 822 | 2 | 3 | 6/2027 | ||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 4 129 | 2 | 2 | 6/2027 | ||||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8 422 | 5 | 4 | 9/2009 | 2/2028 | |||||
23 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 2 | 4 | 10/2004 | 3/2028 | |||||
24 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8 908 | 2 | 4 | 10/2004 | 9/2028 | |||||
25 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 8 348 | 5 | 5 | 2/2016 | 2/2029 | |||||
26 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 8/2010 | 2/2029 | ||||
27 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 15 407 | 5 | 4 | 6/2016 | 7/2029 | |||||
28 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 10 783 | 5 | 5 | 9/2009 | 9/2029 | |||||
29 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 13 441 | 2 | 2 | 11/2008 | 7/2031 | |||||
30 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 41 057 | 5 | 5 | 10/2032 | ||||||
31 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 46 864 | 5 | 5 | 10/2032 | ||||||
32 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 10 984 | 2 | 2 | 8/2033 | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | |||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 12/2011 | po 2040 | |||||
35 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 | 5 | |||||||
36 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 2/2016 | po 2040 | |||||
37 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 5 | 5 | 9/2015 | po 2040 | |||||
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
94,8 mil. € |
3,0 |
3,1 |
10/2013 - po 2040 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku