✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
37 úsekov |
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||||||
1 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7/2026 | ||||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 1/2026 | |||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9,86 % | 5 | 5 | 1/2026 | |||||||
4 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 11/2024 | |||||||
5 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 0,9 % | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 9/2024 | |||||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,9 % | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2023 | ||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7,2 % (D1 -Nováky) | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 11/2022 | ||||||
8 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7,2 % (D1 -Nováky) | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 4/2022 | ||||||
9 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 7,9 % | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 4/2018 | 12/2019 (0,0) | |||||||
10 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 5,6 % | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2017 | ||||||
11 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 16,7 % | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 14 625 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
12 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 5,6 % | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2017 | ||||||
13 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 5,1 % | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
14 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 7,7 % | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,0 % | 5 304 | 2 | 2 | ||||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 4,1 % | 2 | 2 | |||||||||
17 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | ||||||||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | |||||||
19 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 13,8 % | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
20 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 3,6 % | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||||
21 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 20,5 % | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||||
22 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | NDS údaj neposkytla | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
24 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | NDS údaj neposkytla | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 4,1 % | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | -0,5 % | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||||
27 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | NDS údaj neposkytla | 7,2 % (D1 -Nováky) | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
28 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 14,9 % | 2 | 1 | |||||||||
29 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2,2 % | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
31 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||||
32 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||||
33 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 8,1 % | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | -0,6 % | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||||
35 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||||
36 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,4 % | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||||
37 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 4,3 % | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||||
37 úsekov |
499,4 km |
2 - 8 |
6 973 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku