✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
503,1 km |
2 - 6 |
7 389 m |
8 585 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
||||||||
1 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | ||||||
2 | R1 | 14,9 km | 4 | 446 m | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | ||||||
3 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | |||||||
4 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | |||||||
5 | R7 | 71,3 km | 2 | 1 130 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | ||||||
6 | D1 | 12,6 km | 4 | 53 m | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | ||||||
7 | R7 | 32,8 km | 2 | 1 114 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
8 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 3 | |||||||
9 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 | ||||||
10 | R3 | 14,0 km | 2 | 60 m | 305 mil. € | 3 | |||||||
11 | R2 | 14,1 km | 2 | 60 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 2 | ||||||
12 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 0,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 4 | |||||
13 | R7 | 29,2 km | 2 | 336 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | ||||||
14 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||||
15 | R3 | 14,0 km | 4 | 433 m | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | ||||||
16 | R2 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||||
17 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | ||||||
18 | D1 | 12,1 km | 4 | 154 m | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | ||||||
19 | R2 | 6,1 km | 4 | 178 m | 143 mil. € | 12 157 | 4 | ||||||
20 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
21 | R3 | 10,9 km | 2 | 164 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 2 | ||||||
22 | R4 | 7,5 km | 2 | 137 m | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | ||||||
23 | R2 | 14,0 km | 2 | 123 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 4 | ||||||
24 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | ||||||||
25 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 4 001 | 3 | ||||||
26 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | |||||||
27 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | ||||||
28 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 4 | |||||||
29 | R3 | 5,0 km | 2 | 157 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 2 | ||||||
30 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | |||||||
31 | R2 | 2,7 km | 4 | 61 m | 59 mil. € | 12 862 | 4 | ||||||
32 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 5 | |||||||
33 | R5 | 1,7 km | 2 | 128 m | 54 mil. € | 7 972 | 4 | ||||||
503,1 km |
2 - 6 |
7 389 m |
8 585 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku