✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||||
503,1 km |
12,3 % |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
111,7 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
||||||||||
1 | 3/2020 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 6,5 min. | 8 780 - 11 203 | 751 - 846 | 3 | 4 | 3/2024 | ||||||
2 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 603 - 2 996 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | ||||||
3 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 531 | 3 | 5 | žiadna | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 272 mil. € | 10,0 min. | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 3 | 2 | žiadna | |||||
5 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | 5,8 min. | 4 001 | 207 | 3 | 3 | žiadna | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 1,8 min. | 12 862 | 894 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
7 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 4,6 min. | 12 157 | 1 004 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | 12,7 min. | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 3 | 5 | žiadna | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 27,4 % | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 5,5 min. | 5 587 | 488 | 5 | 4 | žiadna | |||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 3 | 2 | žiadna | ||||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 13,1 % | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 3 | 2 | žiadna | ||||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 9,7 % | 2 | 176 mil. € | 12,4 min. | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 5 | 5 | žiadna | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||||
16 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 321 mil. € | 5,2 min. | 10 359 | 974 | 3 | 3 | žiadna | |||||
17 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 9,9 min. | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 5 | 4 | žiadna | |||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 11,0 % | 2 | 93 mil. € | 6,9 min. | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 5 | 5 | žiadna | |||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 124 mil. € | 5,3 min. | 3 769 - 3 897 | 240 - 264 | 3 | 3 | žiadna | |||||
20 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 333 - 812 | 3 | 5 | žiadna | |||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 7,3 % | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 911 - 1 315 | 3 | 3 | žiadna | ||||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 129 mil. € | 8,2 min. | 5 586 - 10 745 | 561 - 714 | 3 | 2 | žiadna | |||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | žiadna | |||||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 418 mil. € | 8,9 min. | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 3 | 3 | žiadna | |||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 162 mil. € | 8,3 min. | 10 444 - 14 783 | 659 - 820 | 3 | 3 | žiadna | |||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 10,8 % | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 5 | 5 | žiadna | |||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 55,2 % | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 499 | 3 | 4 | žiadna | ||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 17,5 % | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 11,8 % | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 5 | 5 | žiadna | ||||||
503,1 km |
12,3 % |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
111,7 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku