✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
33 úsekov |
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
34,3 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
|||||||||
1 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 2040 | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
2 | 57. - 58. | 6/2031 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2040 | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2040 | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||||
6 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | |||||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1,7 min. | 2030 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||||
8 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 2,4 min. | 2030 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | ||||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 2030 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5,1 min. | 2030 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
11 | 69. - 70. | 8/2034 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 2030 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 2030 | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 2030 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 5,5 min. | 2030 | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | ||||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 2035 | 3 | 4 | ||||||||
16 | 64. - 68. | 8/2033 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 1,9 min. | 2030 | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | ||||||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 3,8 min. | 2030 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,8 min. | 2030 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
19 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2030 | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
21 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1,8 min. | 2030 | 4 001 | 3 | 3 | ||||||
22 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
23 | 50. - 52. | 5/2030 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3,6 min. | 2030 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | ||||||
24 | 46. | 3/2029 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 1,4 min. | 2027 | 10 359 | 3 | 3 | ||||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 2030 | 5 | 5 | ||||||||
26 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2035 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
27 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 2030 | 12 157 | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
28 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||
29 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 2022 | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
30 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 2034 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
32 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 2030 | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 2030 | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
33 úsekov |
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
34,3 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku