✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
<3,5 t
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
503,1 km |
8 585 mil. € |
225,5 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
||||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 4,0 mil. € | 0,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 751 - 846 | 348 - 358 | 3 | 4 | ||||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 3,9 mil. € | 11 764 - 50 895 | 603 - 2 996 | 236 - 1 254 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 531 | 231 | 3 | 5 | žiadna | |||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 7,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 461 - 521 | 192 - 224 | 3 | 2 | žiadna | |||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 2,6 mil. € | 4 001 | 207 | 74 | 3 | 3 | žiadna | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 59 mil. € | 1,4 mil. € | 12 862 | 894 | 498 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 143 mil. € | 3,2 mil. € | 12 157 | 1 004 | 494 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 10 140 - 11 010 | 570 - 674 | 299 - 336 | 3 | 5 | žiadna | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 785 mil. € | 22,4 mil. € | 8 140 - 13 204 | 575 - 1 052 | 192 - 339 | 3 | 3 | žiadna | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 1,9 mil. € | 5 587 | 488 | 178 | 5 | 4 | žiadna | |||||
12 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 321 mil. € | 8,4 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 2 765 - 3 271 | 459 - 530 | 3 | 2 | žiadna | ||||
13 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 63 mil. € | 1,7 mil. € | 9 492 - 10 279 | 332 - 531 | 170 - 254 | 3 | 2 | žiadna | |||||
14 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 359 - 396 | 153 - 173 | 5 | 5 | žiadna | |||||
15 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||
16 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 10 359 | 974 | 541 | 3 | 3 | žiadna | |||||
17 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 117 mil. € | 3,0 mil. € | 5 809 - 8 826 | 454 - 531 | 226 - 259 | 5 | 4 | žiadna | |||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 473 - 644 | 212 - 272 | 5 | 5 | žiadna | |||||
19 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 124 mil. € | 3,3 mil. € | 3 769 - 3 897 | 240 - 264 | 95 - 115 | 3 | 3 | žiadna | |||||
20 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 333 - 812 | 149 - 407 | 3 | 5 | žiadna | |||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 191 mil. € | 4,8 mil. € | 14 233 - 18 874 | 911 - 1 315 | 489 - 601 | 3 | 3 | žiadna | |||||
22 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 561 - 714 | 142 - 209 | 3 | 2 | žiadna | |||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 90 mil. € | 2,4 mil. € | 32 968 | . . . | 2 277 | 1 232 | 5 | 5 | žiadna | ||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 2,9 mil. € | 5 | 5 | žiadna | ||||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 418 mil. € | 11,8 mil. € | 9 503 - 9 802 | 678 - 730 | 222 - 236 | 3 | 3 | žiadna | |||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 162 mil. € | 4,4 mil. € | 10 444 - 14 783 | 659 - 820 | 202 - 239 | 3 | 3 | žiadna | |||||
27 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 305 mil. € | 8,3 mil. € | 3 | 3 | žiadna | ||||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 469 - 796 | 129 - 338 | 5 | 5 | žiadna | |||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 244 - 497 | 90 - 156 | 5 | 5 | žiadna | |||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 476 - 755 | 150 - 245 | 5 | 5 | žiadna | |||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 54 mil. € | 1,5 mil. € | 7 972 | 499 | 246 | 3 | 4 | žiadna | |||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 178 - 352 | 45 - 173 | 5 | 5 | žiadna | |||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 71 - 279 | 39 - 162 | 5 | 5 | žiadna | |||||
503,1 km |
8 585 mil. € |
225,5 mil. € |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku