✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
208,6 mil. € |
129,3 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
|||||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | Zeleneč nová, Trnava rekonštrukcia | 321 mil. € | 4,8 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
2 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 1,7 mil. € | 9,86 % | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
3 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 2,6 mil. € | 9,86 % | 5 | 5 | |||||||
4 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 11,9 mil. € | 6,0 min. | 10 359 | 3 | 3 | |||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | Dargov | 418 mil. € | 5,9 mil. € | 12,0 min. | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | |||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 2,4 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
7 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 8,7 mil. € | 3 | 4 | |||||||||
8 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||||
9 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | Kriváň | 267 mil. € | 6,0 mil. € | 7,0 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
10 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | Trenčín juh, Trenčianska Turná | 143 mil. € | 5,8 mil. € | 4,5 min. | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 157 | 3 | 4 | |||||
11 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | Martin, Rakovo | 191 mil. € | 7,2 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 7,8 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | |||||||
13 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 20,1 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | Michalovce | 162 mil. € | 2,9 mil. € | 8,0 min. | 7,7 % (Bidovce - št. hr. SR/UA) | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | |||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 0,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||||
16 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | Slovenská Ľupča, Korytnica | 785 mil. € | 6,8 mil. € | - 0,8 % (B. Bystrica - Ružomberok) | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | ||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,5 mil. € | 2,3 min. | 7,2 % (D1 -Nováky) | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
18 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 4,1 mil. € | 7,0 min. | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
19 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | Sklené,
Ráztočno | 305 mil. € | 5,0 mil. € | 5,8 % (Martin - Horná Štubňa) | 3 | 3 | |||||||
20 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 3,3 mil. € | 5,0 min. | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 587 | 5 | 4 | |||||
21 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | Svidník sever | 94 mil. € | 2,6 mil. € | 7,0 min. | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 4 001 | 3 | 3 | |||||
22 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 6,8 mil. € | 13,0 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | ||||||
23 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 12,1 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | Široká, Jasenová, v mestskom variante tiež Kocmáľ (Mokraď) a Dolný Kubín stred | 129 mil. € | 4,8 mil. € | 11,5 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
25 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 1,3 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||||
26 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | Giraltovce | 124 mil. € | 6,2 mil. € | 8,0 min. | 5,9 % (Kapušany - V. Komárnik) | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | |||||
27 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 11,6 mil. € | 14,5 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | Svrčinovec, Svrčinovec - hranica | 54 mil. € | 0,7 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | NDS stiahla žiadosť o územné rozhodnutie, od roku 2018 je príprava pozastavená. O ďalšom postupe prípravy sa zatiaľ nerozhodlo. Keďže pôvodne projektované riešenie bolo technicky veľmi náročné a mimoriadne drahé, budúca príprava pôjde znova takmer od začiatku - hľadaním primeranejšieho riešenia | ||||||
29 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 10,1 mil. € | 13,5 min. | 5,75 % (Tornaľa - Včeláre) | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 16,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
31 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 5,5 mil. € | 10,0 min. | 5,85 % (Včeláre - Šaca) | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 15,2 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||
33 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | Šahy | 63 mil. € | 3,9 mil. € | -1,3 % (Zvolen-Šahy) | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
503,1 km |
2 - 6 |
8 585 mil. € |
208,6 mil. € |
129,3 min. |
1 065 - 54 519 | 3,7 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku