✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
35 úsekov |
576,6 km |
2 - 6 |
7 555 mil. € |
3,7 km |
1 065 - 37 927 | 4,3 |
3,9 |
|||||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | ||||||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | Dunajská Streda | 191 mil. € | 0,7 km | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
3 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 155 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 8/2023 | ||||||||
4 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | Nové Zámky | 172 mil. € | 4 | 4 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||||
6 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,1 km | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 11/2024 | |||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | -0,8 km | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 6/2025 | |||||||
9 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 100 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 6/2026 | ||||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 km | 5 587 | 5 | 4 | 5/2026 | |||||||
11 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | Vyšný Komárnik | 129 mil. € | -0,3 km | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 2/2027 | ||||||
12 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 0,2 km | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 5/2027 | |||||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||||||
14 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,0 km | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 10/2027 | |||||||
15 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 0,0 km | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 12/2027 | |||||||
16 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 5/2028 | ||||||||
17 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 133 mil. € | 0,4 km | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 8/2028 | |||||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 101 mil. € | 0,3 km | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8/2028 | |||||||
19 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 2 | 182 mil. € | 7 234 | 4 | 3 | 5/2029 | ||||||||
20 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 2 | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 5/2029 | ||||||||
21 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 2/2030 | ||||||||
22 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 2/2030 | ||||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 0,3 km | 7 211 | 4 | 2 | 4/2030 | |||||||
24 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 4/2031 | |||||||
25 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 4/2031 | |||||||||
26 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 4 | 139 mil. € | 2,8 km | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 11/2031 | |||||||
27 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 4 | 1 | 136 mil. € | 0,5 km | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 11/2031 | ||||||
28 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 5/2033 | ||||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | Postup možnej prípravy bude stanovený po spracovaní štúdie realizovateľnosti | ||||||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 1 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||||
32 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||||
33 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | ||||||||
34 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | Dobrá Niva, Dudince | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | 4/2023 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať po roku 2040 | ||||||
35 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||||
35 úsekov |
576,6 km |
2 - 6 |
7 555 mil. € |
3,7 km |
1 065 - 37 927 | 4,3 |
3,9 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku