Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)60 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)16 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 1 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 1 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 3 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 2 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 1 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
 
odhad NDS
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
828,8 km
2 - 8
11 897 mil. €
1 065 - 62 652
3,4
3,2
10/2013 - po 2040
10/2016 - 1/2021
1
10/2013
D3
12,3 km
2
377 mil. €
2 541 - 3 501
2
2
10/2013
6/2017
2
1/2014
D1
11,3 km
4
517 mil. €
23 579 - 28 413
2
3
NDS a jej projektant v príprave podcenili význam podrobného preskúmania geológie, chýbal tiež záujem o hľadanie efektívnejších a menej nákladných riešení. Stavbu tak zbytočne predražil a počas realizácie výrazne skomplikoval tunel Žilina (malé nadložie, extrémne zlá geológia), ktorému sa dalo úplne vyhnúť prijateľným zdvihnutím nivelety diaľnice.
1/2014
1/2021
(0,0)
3
1/2014
R2
9,6 km
2
8 248 - 13 434
2
1
1/2014
10/2016
4
6/2014
D3
4,3 km
4
Brodno - dočasná
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
4
2
6/2014
12/2017
5
7/2016
R7
17,4 km
4
Šamorín, Holice
8 544 - 13 236
2
3
7/2016
7/2020
(0,0)
6
11/2016
D1
14,4 km
4
Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce
241 mil. €
3 166 - 11 562
2
2
1/1997
11/2016
12/2019
(0,0)
7
8/2019
R2
13,5 km
4
Mýtna
142 mil. €
9 007 - 9 998
2
2
16,0
11/2003
8/2019
8
3/2021
R3
4,4 km
2
Nižná, Nižná - sever
70 mil. €
10 334 - 11 542
2
2
27,0
7/1993
3/2021
9
1.
10/2021
R4
14,3 km
4
Košice-juh, Krásna, Hrašovík
202 mil. €
10 088 - 50 895
2
1
14,4
4/2008
10/2021
10
5.
4/2023
R1
8,1 km
4
Šalková
173 mil. €
12 387 - 17 316
2
3
12,9
10/2009
4/2023
11
8. - 9.
3/2024
R2
6,2 km
2
105 mil. €
5 304
2
2
Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov.
21,9
10/2000
3/2024
12
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
Holice s I/63, D. Streda s III/06325
191 mil. €
6 428 - 9 084
4
5
16,9
10/2005
3/2024
13
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
Ružomberok juh, Ružomberok východ
155 mil. €
16 268
4
3
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
13,0
9/2009
6/2024
14
12.
7/2024
R3
6,5 km
2
privádzač Krupina
70 mil. €
6 706 - 9 733
2
2
14,3
6/2008
7/2024
15
13.
8/2024
R2
8,3 km
2
Zacharovce, Bátka
169 mil. €
5 277 - 6 250
2
2
Úzku, kľukatú a neprehľadnú cestu za Rimavskou Sobotou (najhoršiu na celom južnom ťahu) je napriek nie vysokej intenzite dopravy primerané a potrebné nahradiť súvislou preložkou cesty, resp. 1/2-profilom pomerne nenáročných úsekov rýchlostnej cesty R2 Zacharovce - Bátka a Bátka - Figa spolu v dĺžke 14,5 kilometra. Pred finalizáciou prípravy však odporúčame preveriť možnosti optimalizácie technického riešenia a zníženia nákladov.
21,9
10/2000
8/2024
16
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
Zemné
227 mil. €
4
4
16,9
10/2005
10/2024
17
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
Nové Zámky
172 mil. €
4
4
16,9
10/2005
10/2024
18
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
Mliečany s II/507, Dolný Bar
161 mil. €
6 403 - 9 478
4
5
16,9
5/2017
12/2024
19
18.
4/2025
D1
1,1 km
2
12 mil. €
2
1
20,2
7/2002
4/2025
20
20. - 23.
10/2025
R3
4,9 km
2
Dlhá nad Oravou
77 mil. €
2
2
28,0
7/1993
10/2025
21
20. - 23.
10/2025
R3
8,3 km
2
Podbiel
199 mil. €
5 550 - 9 787
2
3
28,0
7/1993
10/2025
22
20. - 23.
10/2025
R2
16,0 km
4
Trenčianske Mitice
277 mil. €
9 654 - 12 079
2
2
Výstavba 4-pruhovej cesty je tu opodstatnená, presadzované veľkorysé riešenie prvej časti úseku s tunelom popod Jastrabské sedlo však môže byť zbytočne nákladné. Odporúčame zvážiť menej veľkorysé riešenie. Napríklad akceptovaním nižšej návrhovej rýchlosti a zabratím vhodných úsekov súčasnej cesty tam, kde má vyhovujúce parametre a súbežná cesta buď existuje alebo sa dá dostavať s výrazne nižšími nákladmi.
23,8
12/1998
10/2025
23
25.
1/2026
D3
10,8 km
4
Krásno nad Kysucou
309 mil. €
14 176 - 14 186
2
4
Plný profil diaľnice je tu nevyhnutnosť. Žiaľ, ministerstvo sa v roku 2018 znovu vrátilo k zbytočne drahému riešeniu, keď ustúpilo neprimeraným požiadavkám niektorých obcí na zachovanie súčasnej cesty I. triedy aj potom, čo diaľnica prevezme vyše 80 % záťaže. Pre vozidlá, čo zostanú mimo diaľnice, by dlhodobo stačila súbežná cesta nižšej kategórie. Tá sčasti existuje a na časti úseku by bolo potrebné ju dostavať, ale s výrazne nižšími nákladmi ako si vyžiada chystané riešenie. Ak sa tu veľkorysá cesta I. triedy naozaj nevyužije ako súčasť budúcej diaľnice (dostavbou iba 2 pruhov) bude vedľa nej dobudovanie ďalších štyroch pruhov v stiesnenom teréne technicky náročné a drahé. Najmä z tohto dôvodu projekt v uplynulých 8 rokoch zamrzol už v pokročilej fáze prípravy, no bez zdrojov na realizáciu.
25,0
7/1996
1/2026
24
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
4
4
Na tomto úseku by stačilo postaviť krátky obchvat obce Pinciná a menšími úpravami na jestvujúcej ceste I/16 zvýšiť bezpečnosť križovatky pri Lučenci. Zostávajúca väčšina z takmer 21-kilometrového úseku má ešte veľkú kapacitnú rezervu a jediné čo potrebuje, je poriadna údržba zanedbanej vozovky.
17,8
11/2004
4/2026
25
28. - 29.
8/2026
R4
4,0 km
4
Lipníky
105 mil. €
14 625
2
2
18,2
7/2004
8/2026
26
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
Rimavská Sobota
125 mil. €
6 412 - 8 112
4
4
Na tomto úseku bude aj v prípade rastu intenzity dopravy ešte dlho postačovať súčasná široká a prehľadná cesta I/16. Potrebuje len poriadnu opravu výrazne zanedbanej vozovky.
21,9
10/2000
8/2026
27
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
križovatka D1
100 mil. €
11 611
4
3
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
13,0
9/2009
10/2026
28
34. - 36.
6/2027
D1
10,6 km
8
Senec
234 mil. €
62 652
.
.
.
2
1
Od roku 2008 projektované rozšírenie D1 na 6-pruh + obojstranné kolektorové pásy (spolu 10 pruhov!) bolo prehnane veľkorysé a nákladné. Žiaľ, NDS upustila od kolektorov a nahradila ich plánom rozšírenia samotnej diaľnice po Senec na 8-pruh až potom, čo dlhé roky živila nesplniteľné očakávania a premárnila mnoho rokov i milióny eur nákladov prípravou zlého riešenia. O triezvejšom riešení bez kolektorov ale s 8-pruhom na D1 sa už viac rokov hovorí, príprava však stagnuje.
13,8
11/2008
6/2027
29
34. - 36.
6/2027
R4
6,5 km
2
Kuková
116 mil. €
6 651 - 9 113
2
3
18,2
7/2004
6/2027
30
34. - 36.
6/2027
R4
7,0 km
2
Okrúhle
122 mil. €
3 407 - 3 769
2
2
18,2
7/2004
6/2027
31
37. - 38.
2/2028
R2
7,8 km
2
Jablonov n.Turňou
73 mil. €
5 587
5
4
14,8
12/2007
2/2028
32
39. - 40.
3/2028
R2
9,6 km
2
Nováky - západ
112 mil. €
8 634 - 11 116
2
4
Plánovanie rýchlostnej cesty, ktorej príprava tu od roku 2013 nijako nepokročila, tu zbytočne odsúva menej nákladné a skôr realizovateľné riešenia. Kým na rýchlostnú cestu tu nie je dostatočná intenzita dopravy a odsúva sa na ďalšie desaťročia, bezpečná a rýchla cesta I. triedy by mohla byť legitímnou prioritou. Kolízny úsek cesty I/9 popri obci Nitrica sa dá riešiť v súčasnej trase rozšírením vozovky na šírku 10,5 m namiesto súčasných 7,5 metra. A tiež doplnením pripájacích a odbočovacích pruhov, aby sa výrazne znížilo riziko kolízií s ťažkými následkami. Úsek dnes tvorený prieťahom Novák je potrebné riešiť preložkou cesty. Trasovanie však treba prispôsobiť faktu, že obchvat Novák kapacitne dlhodobo stačí ako 2-pruh (s prídavným pruhom v dlhom stúpaní), preto treba už pri navrhovaní trasy počítať s obojsmernou premávkou a teda maximálne využiť potenciál vytvorenia prehľadných úsekov na bezpečné predbiehanie.
23,8
12/1998
3/2028
33
41.
9/2028
R2
11,5 km
2
235 mil. €
7 793
2
4
Nevyhovujúca súčasná cesta neznamená automaticky nutnosť budovať tu rýchlostnú cestu, obzvlášť keď tá by si vyžiadala aj 600-metrový tunel a až vyše 2,7 km mostov. Pôvodne plánované riešenie R2 na tomto úseku treba zásadne preriešiť a výrazne zefektívniť - prinajmenšom znížením návrhovej rýchlosti a miernym posunom trasy na okraj priemyselného areálu v Dolných Vesteniciach, aby si nevyžadovala budovanie tunela. Ešte vhodnejším riešením môže byť upustenie od prehnanej ambície mať tu cestu I. triedy aj rýchlostnú cestu a realizovať od Bánoviec po Nováky výrazne kvalitnejšiu a bezpečnejšiu cestu I. triedy. V prvej časti výrazným rozšírením súčasnej cesty I/9 v extraviláne, vrátane doplnenia odbočovacích a pripájacích pruhov a prídavného pruhu v stúpaniach. V ďalšej časti kompletnou preložkou cesty I. triedy mimo obcí Hradište, Dolné Vestenice a Horné Vestenice, ktorá by na rozdiel od plánovanej R2 umožnila doplniť aj potrebné napojenia veľkého priemyselného areálu v Dolných Vesteniciach na nový obchvat a umožnila tak odbremeniť súčasnú cestu cez obce o podstatne väčší podiel z dopravnej záťaže.
23,8
12/1998
9/2028
34
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
Hunkovce, Vyšný Komárnik
129 mil. €
2 552 - 2 737
4
3
10,8
12/2011
11/2028
35
44. - 45.
2/2029
R2
18,0 km
2
Plešivec
176 mil. €
5 189 - 6 389
5
5
Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy.
12,2
7/2010
2/2029
36
44. - 45.
2/2029
D4
3,6 km
4
133 mil. €
5
5
15,7
1/2007
2/2029
37
47.
7/2029
R2
14,0 km
2
Turňa nad Bodvou
117 mil. €
5 809 - 8 826
5
4
14,3
5/2008
7/2029
38
48. - 49.
9/2029
R2
9,8 km
2
93 mil. €
6 452 - 10 032
5
5
Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy.
14,8
12/2007
9/2029
39
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
Mošovce, Horná Štubňa
71 mil. €
5 441 - 8 427
4
3
14,3
5/2008
9/2029
40
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
Kuková
133 mil. €
5 814 - 7 518
4
3
18,2
7/2004
5/2030
41
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
Stročín
101 mil. €
3 782 - 6 302
4
3
18,2
7/2004
5/2030
42
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
Púchov západ, Púchov východ, Dolné Kočkovce
182 mil. €
7 234
4
3
17,5
4/2005
7/2030
43
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
Mestečko
222 mil. €
2 561 - 5 054
4
3
17,5
4/2005
7/2030
44
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
Liptovská Osada
406 mil. €
7 784
4
4
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
13,0
9/2009
5/2031
45
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
4
4
S ohľadom na blížiace sa dokončenie súvislej D1 (síce neskoro ale skôr ako je reálne predĺžiť R1) nie je namieste očakávať výrazný rast dopravy cez Donovaly. Preto je ambícia spájať B. Bystricu s Ružomberkom rýchlocestou s viacerými tunelmi a celkovými nákladmi cca 1,8 miliardy eur prehnane ambiciózna. Je potrebné posúdiť aj iné varianty riešenia - napríklad cestou I. triedy s jednorúrovým tunelom popod Nízke Tatry a modernizáciou nadväzných úsekov jestvujúcej cesty, prípadne prepojením R1 od B. Bystrice smerom do Turčianskej kotliny (jej spojením s ťahom R3).
13,0
9/2009
5/2031
46
59.
7/2031
R2
17,5 km
4
Rákoš, Zvolenská Slatina
287 mil. €
12 819 - 29 988
2
2
Dopravne aj spoločensko-ekonomicky optimálny severný obchvat už vyše desaťročie naráža na odpor vlastníkov nehnuteľností v Sliači, ku ktorým sa trasa priblížila. Napriek prisľúbeným technickým opatreniam na elimináciu možných negatívnych vplyvov. Naopak trasovanie R2 cez mesto a teda ešte výraznejšie rozdelenie mesta odmieta Zvolen. Z patovej situácie zodpovední už dlhé roky nevedia nájsť východisko a zrejme jediným riešením bude rozhodnutie vlády o vyššom verejnom záujme.
16,3
5/2006
7/2031
47
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
Valaská Dubová, Likavka
94 mil. €
7 211
4
2
15,3
5/2007
8/2031
48
62. - 63.
10/2032
D2
8,5 km
6
Stupava
90 mil. €
32 968
.
.
.
5
5
Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch).
12,8
11/2009
10/2032
49
62. - 63.
10/2032
D2
6,9 km
6
Stupava
107 mil. €
5
5
Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch).
12,8
11/2009
10/2032
50
64. - 68.
8/2033
D1
18,2 km
4
Hriadky, Pozdišovce
192 mil. €
6 207 - 8 525
2
2
Výstavba 4-pruhovej diaľnice na tomto úseku po roku 2030 bude potrebná. Náklady sú v pomere prínosom veľmi prijateľné, trasa v nenáročnom teréne obchádza naraz až štyri obce. Bolo by vhodné predĺžiť tento úsek ešte o 2 km zo susedného úseku D1 v smere od Košíc s tunelom Dargov (zrejme pribudne až neskôr). Predĺžený úsek by naraz a skôr odbremenil od tranzitnej dopravy aj piatu obec - Dargov.
24,0
7/1997
8/2033
51
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
Sobrance
139 mil. €
4 033 - 8 369
4
3
Za Michalovcami bude diaľnica D1 nadlho postačovať v polovičnom profile, výstavba 4-pruhu nebude opodstatnená.
24,0
7/1997
8/2033
52
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
Záhor
136 mil. €
1 698 - 6 812
4
3
Dostavba diaľnice D1 až po hranicu s Ukrajinou bude opodstatnená až v prípade dramatického nárastu dopravy, a aj potom iba v polovičnom profile. Je potrebné ju realizovať súčasne s nadväzujúcim úsekom na ukrajinskej strane, keďže trasovanie D1 počíta s novým miestom cezhraničného prepojenia. Bez pokračovania za ukrajinskou hranicou by si tento úsek D1 vyžiadal navyše až 4-kilometrový privádzač k súčasnému hraničnému prechodu Vyšné Nemecké a znamenal by predĺženie súčasnej trasy.
24,0
7/1997
8/2033
53
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
Prievidza, Brusno, Handlová, Nová Lehota
662 mil. €
5 762 - 14 648
4
4
Medzi Novákmi a Prievidzou už je 4-pruhová cesta porovnateľná s rýchlocestou. Ďalej až takmer po Handlovú má jestvujúca cesta I. triedy po modernizácii veľmi dobré parametre a ešte veľkú kapacitnú rezervu, teda tiež môže byť trvalým riešením. Na plánovanie rýchlostnej cesty na väčšine úseku tu preto chýbajú objektívne dôvody. Zásadne lepšiu cestu potrebuje len úsek pri Handlovej, kde je potrebná buď preložka cesty mimo mesta a rozšírenie úseku južne od mesta. Alebo rýchlostná cesta R3, ak by sa práve prepojenie v trase Martin - Horná Štubňa - Handlová - Žiar nad Hronom ukázalo ako najefektívnejší variant kapacitného severo-južného prepojenia stredným Slovenskom.
23,8
12/1998
8/2034
54
71. - 78.
po 2040
R1
42,1 km
4
631 mil. €
5 713 - 13 545
5
5
Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch).
12,5
4/2010
 po 2040
55
71. - 78.
po 2040
R7
29,2 km
2
Bešeňov, Čaka
230 mil. €
2 156 - 6 890
5
5
16,9
10/2005
po 2040
56
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
4
2
14,3
5/2008
po 2040
57
71. - 78.
po 2040
D3
3,1 km
4
60 mil. €
5 420 - 8 693
5
5
Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur.
13,3
6/2009
 po 2040
58
71. - 78.
po 2040
R7
32,8 km
2
Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ
367 mil. €
2 228 - 6 331
5
5
16,9
10/2005
po 2040
59
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
Budča, privádzače D. Niva, Babiná, Hont. Nemce, Dudince, Semerovce
611 mil. €
3 247 - 11 434
4
4
14,3
6/2008
po 2040
60
71. - 78.
po 2040
R7
71,3 km
2
Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš
553 mil. €
1 065 - 4 239
5
5
16,9
10/2005
po 2040
 
 
 
 
 
828,8 km
2 - 8
11 897 mil. €
1 065 - 62 652
3,4
3,2
10/2013 - po 2040
10/2016 - 1/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku