✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
3 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
7 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 91 % | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 100 % | ||||||
9 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 99 % | |||||
10 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 25 191 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 70 %, pozastavené pre zmenu trasy | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
11 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | 0 % | |||||||
12 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 91 % | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 1 %, pozastavené | |||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku