✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
114,4 km |
2 - 8 |
3 208 m |
2 711 mil. € |
2 562 mil. € |
52,3 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,0 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||
1 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | |||||||
2 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 1 124 m | 410 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 288 mil. € | 20,7 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | ||||||
4 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 331 m | 234 mil. € | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | |||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 | ||||||
6 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 862 m | 149 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | |||||
7 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 84 mil. € | 7,5 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 5/2017 | ||||||
8 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
9 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 10 mil. € | 1 | |||||||
10 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | |||||||
12 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 16,2 mil. € | 11 493 - 12 436 | 1 | 11/2015 | ||||||||
13 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8,0 mil. € | 8 248 - 13 434 | 1 | 10/2016 | ||||||||
114,4 km |
2 - 8 |
3 208 m |
2 711 mil. € |
2 562 mil. € |
52,3 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku