✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
2021 vs 2017)
| ||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
2.62465753424658 - 6.9041095890411 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 4,6 | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6,9 | ||||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 2,6 | |||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 5,0 | ||||||||
9 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
10 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | 4,5 | ||||||
12 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 5,1 | ||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
2.62465753424658 - 6.9041095890411 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku