✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
9,3 % |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 12/2030 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 4 | D1 sever | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 0,0 % | 4 | R2 stred | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | 11/2015 | ||||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 0,0 % | 2 | R2 západ | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | 10/2016 | ||||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 0,0 % | 4 | R2 stred | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | R7 západ | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | R7 západ | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 4 | D1 sever | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 0,0 % | 4 | R2 východ, R4 juh | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 0,0 % | 8 | D1 západ | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | dopravné, TEN-T | |||||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 64,2 % | 4 | D1 sever | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | dopravné, TEN-T | ||||||
11 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 0,0 % | 2 | D1 sever | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | ||||||||
12 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 0,0 % | 4 | D3 Kysuce | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 5/2029 (+5,1) | dopravné, TEN-T | |||||
13 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 0,0 % | 8 | D1 západ | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | dopravné, TEN-T | |||||
13 úsekov |
114,4 km |
9,3 % |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 12/2030 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku