✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
75,0 mil. € |
2 562 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 6,3 mil. € | 127 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 1,3 mil. € | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 4 281 | 2 | 1 | žiadna | |||||
3 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 19,0 mil. € | 288 mil. € | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | ||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 70 mil. € | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
5 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 603 - 2 996 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 100 mil. € | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 3,2 mil. € | 25 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 1,0 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||||||
9 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 733 - 804 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||||
10 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 626 - 997 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 23,4 mil. € | 1 158 mil. € | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | 7/2016 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | |||||
12 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1,0 mil. € | 84 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
13 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 11,7 mil. € | 370 mil. € | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | 8/2017 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | |||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
2 711 mil. € |
75,0 mil. € |
2 562 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,3 |
1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku