✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
15 414 m |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
3 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 10/2021 | |||||||
4 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 76 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
8 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 079 m | 11 493 - 12 436 | 1 | 11/2015 | |||||||
9 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | ||||||
10 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 800 m | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 5/2017 | ||||||
11 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | ||||||
12 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
13 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 575 m | 8 248 - 13 434 | 1 | 10/2016 | |||||||
13 úsekov |
114,4 km |
2 - 8 |
15 414 m |
2 711 mil. € |
8 248 - 62 652 | 1,0 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku