✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
434,3 km |
2 - 8 |
6 804 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
3 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||
4 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
6 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
7 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 10,0 | 1/2021 (0,0) | ||||
8 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10,0 | ||||
9 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 218 mil. eur | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 8,0 | |||
10 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 7,0 | |||||
11 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 6,0 | |||||
12 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 8,0 | |||||
13 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 5,0 | |||||
14 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 7,0 | ||||||
15 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7,0 | |||||
16 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 5,0 | ||||
17 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 183 mil. eur | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 5,0 | |||
18 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4,0 | ||||
19 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 4,0 | ||||||
20 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4,0 | ||||
21 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 3,0 | |||||
22 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 2,0 | |||
23 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 2,0 | |||||
24 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 1,0 | |||||
25 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 4,0 | ||||
26 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 5,0 | |||||
27 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2,0 | ||||
28 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 2,0 | ||||
434,3 km |
2 - 8 |
6 804 mil. € |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku