✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
529,4 mil. € |
177,0 min. |
85,2 min. |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
||||||
1 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 12,4 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2,4 mil. € | 17,5 min. | 9,9 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||
3 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 5,1 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
4 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 50,2 mil. € | 1 | 2 | |||||||||
5 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
6 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 31,8 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
7 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 16,6 mil. € | 16,0 min. | 13,3 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||
8 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 43,9 mil. € | 11,0 min. | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||
9 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,3 mil. € | 11,5 min. | 5,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||
10 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 5,7 mil. € | 7,0 min. | 3,6 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||
11 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2,3 mil. € | 5,5 min. | 1,6 min. | 5 304 | 2 | 2 | |||||
12 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 5,8 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
13 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5,8 mil. € | 7,5 min. | 2,3 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
14 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 10,4 mil. € | 14,5 min. | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
15 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,1 mil. € | 5,5 min. | 2,8 min. | 2 | 2 | ||||||
16 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 29,5 mil. € | 13,0 min. | 5,3 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||
17 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 8,5 mil. € | 4,0 min. | 2,3 min. | 14 625 | 2 | 2 | |||||
18 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 3,3 mil. € | 4,0 min. | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | |||||
19 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 10,4 mil. € | 10,0 min. | 5,6 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||
20 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 37,5 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
21 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 1,3 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | |||||||
22 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 14,9 mil. € | 14,0 min. | 6,3 min. | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
23 | R3 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 12,0 mil. € | 7,5 min. | 1,4 min. | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
24 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 6,0 mil. € | 11,5 min. | 3,8 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
25 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 9,5 mil. € | 17,0 min. | 8,3 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||
26 | R3 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 15,0 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
529,4 mil. € |
177,0 min. |
85,2 min. |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku