✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
264,3 km |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 10/2013 | 12,3 km | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 216 - 455 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 602 - 4 842 | 1 | 2 | |||||||
3 | 6/2014 | 4,3 km | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 356 - 4 665 | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
4 | 7/2016 | 4,4 km | 1 | 2 | ||||||||||
5 | 7/2016 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 640 - 7 825 | 1 | 2 | |||||||
6 | 11/2016 | 14,4 km | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 102 - 937 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
7 | 12/2016 | 5,7 km | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 3 351 - 3 914 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
8 | 6/2017 | 7,9 km | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 935 - 2 218 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
9 | 8/2019 | 13,5 km | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 1 474 - 1 473 | 2 | 2 | 100 % | ||||||
10 | 3/2021 | 4,4 km | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 1 307 - 1 203 | 2 | 2 | 100 % | ||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 105 mil. € | 5 304 | 954 | 2 | 2 | 73 % | |||||
12 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 1 175 - 1 262 | 2 | 2 | 0 % | |||||
13 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 977 - 1 002 | 2 | 2 | 70 % | |||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 714 - 765 | 3 | 2 | 63 % | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 77 mil. € | 2 | 2 | 0 % | |||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 1 577 - 2 085 | 2 | 2 | 0 % | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 105 mil. € | 14 625 | 1 651 | 2 | 2 | 0 % | |||||
18 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 179 mil. € | 15 053 | 3 812 | 1 | 2 | 70 % | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 1 298 - 1 289 | 2 | 2 | 0 % | |||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 862 - 4 344 | 3 | 2 | 0 % | ||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 1 111 - 1 112 | 3 | 2 | 0 % | |||||
22 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 1 901 - 3 009 | 2 | 2 | 0 % | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 94 mil. € | 7 211 | 919 | 4 | 2 | 0 % | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 791 - 1 514 | 3 | 2 | 0 % | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 911 - 840 | 2 | 2 | 0 % | |||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 1 155 - 1 257 | 4 | 2 | 0 % | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
264,3 km |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku