✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
34 008 m |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2015 - po 2040 |
6/2017 - po 2040 |
6/2017 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | Poľana 898 m | 5 908 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | ||||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 365 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | 2024 (+4,0) | |||||||||
3 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 1 912 m | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
6 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 1 758 m | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 6/2007 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||||||
7 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 2 365 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 9/2006 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||||
8 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 1 863 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 3/2009 | 6/2015 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | |||||||
9 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2010 | 2/2018 | 2021 (+1,1) | ||||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 568 m | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | 8/2017 | 8/2022 (+2,2) | ||||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 343 m | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | 7/2023 | 3/2026 (+4,7) | |||||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 463 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2019 | 12/2023 | 7/2026 (+2,7) | |||||||
13 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 401 m | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | 12/2023 | 8/2026 (+5,1) | |||||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 035 m | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | 12/2023 | 12/2029 (+5,4) | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 2 | 2 | 9/2009 | 2/2025 | 10/2028 (+4,1) | ||||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | Humienec 330 m | 1 433 m | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 7/2010 | 2/2025 | 10/2028 (+3,2) | ||||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 1 468 m | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 12/2018 | 8/2025 | 8/2029 (+3,8) | |||||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 7/2011 | 3/2026 | 11/2030 (+6,4) | |||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 721 m | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2018 | 6/2026 | 6/2030 (+3,7) | |||||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2011 | 7/2027 | 9/2032 (+5,6) | |||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 652 m | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 5/2024 | 3/2028 | 11/2030 (+5,2) | |||||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 2 230 m | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 2/2026 | 11/2030 | 7/2034 (+10,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | 178 m | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | 3/2026 | 12/2030 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 1 040 m | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 3/2026 | 12/2030 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 412 m | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 11/2027 | 8/2032 | 8/2036 (+7,9) | |||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 95 m | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
34 008 m |
4 911 mil. € |
2 541 - 93 344 | 2,2 |
2,0 |
6/2015 - po 2040 |
6/2017 - po 2040 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku