✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 | ||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | D3 Kysuce | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D1 sever | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | |||||
3 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
4 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | |||||||
5 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D4 juh-východ | 1 | 2 | |||||||
6 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||
7 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | D3 Kysuce | 269 mil. € | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
8 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | D1 východ | 434 mil. € | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
9 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2 | 2 | ||||||
10 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 70 mil. € | 2 | 2 | ||||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 2 | 2 | |||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | R3 juh | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
13 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R2 stred | 169 mil. € | 2 | 2 | |||||
14 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | 272 mil. € | 3 | 2 | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 277 mil. € | 2 | 2 | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 105 mil. € | 2 | 2 | |||||
18 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 1 | 2 | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 122 mil. € | 2 | 2 | |||||
20 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | D1 západ | 321 mil. € | 3 | 2 | |||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | R3 juh | 63 mil. € | 3 | 2 | |||||
22 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | ||||
23 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 2 | R3 sever (Orava) | 94 mil. € | 4 | 2 | |||||
24 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 129 mil. € | 3 | 2 | |||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 192 mil. € | 2 | 2 | |||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | R3 stred (Turiec) | 92 mil. € | 4 | 2 | |||||
26 úsekov |
264,3 km |
2 - 6 |
4 911 mil. € |
2,2 |
2,0 |
6/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku