✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
39 úsekov |
378,7 km |
2 - 8 |
7 622 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,9 |
1,7 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||
1 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
3 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||
4 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
5 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
6 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
7 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
8 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
9 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
10 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
15 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 2031 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
17 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
18 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 2025 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
19 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
20 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
21 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 2030 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
22 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 2030 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
23 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 2030 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
24 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 2030 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
25 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2030 | 2 | 1 | |||||||
26 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2030 | 2 | 2 | |||||||
27 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 2030 | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
28 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 2030 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
29 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 2030 | 14 625 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
30 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 053 | 1 | 2 | ||||||
31 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
32 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 2030 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
33 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | ||||||
34 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 2030 | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
35 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 2030 | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
36 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 2030 | 7 211 | 4 | 2 | ||||||
37 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 2030 | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | ||||||
38 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 2030 | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
39 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 2030 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
39 úsekov |
378,7 km |
2 - 8 |
7 622 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,9 |
1,7 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku