✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
378,7 km |
2 - 8 |
7 622 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,9 |
1,7 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||
1 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
2 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
3 | 12/2013 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||
4 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
5 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
6 | 6/2014 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
7 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
8 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
9 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
10 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
11 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
12 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | ||||||
13 | 12/2016 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||
14 | 6/2017 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
15 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||
16 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
17 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
18 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
19 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
20 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 4/2023 | |||||
21 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
22 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
23 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||||
25 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||
26 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 1/2023 | |||||
28 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 4/2024 | |||||
29 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
30 | 31. | 11/2026 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 2/2024 | |||||
31 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
32 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
33 | 39. - 40. | 3/2028 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 7/2025 | ||||
34 | 42. - 43. | 11/2028 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | ||||||
35 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
36 | 60. - 61. | 8/2031 | 8,7 km | 2 | 94 mil. € | 7 211 | 4 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
37 | 60. - 61. | 8/2031 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
38 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
39 | 71. - 78. | po 2040 | 10,3 km | 2 | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
378,7 km |
2 - 8 |
7 622 mil. € |
2 541 - 93 344 | 1,9 |
1,7 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku