✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
26 úsekov |
254,3 km |
2 - 4 |
1 698 - 50 895 | 3,0 |
3,0 |
7/2020 - 1/2021 | ||||||||
1 | R1 | 8,1 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 12/2019 | Posudzujú sa výsledky porovnávacej štúdie variantov realizácie. | |||||
2 | D1 | 7,3 km | 4 | 10 359 | 3 | 3 | 6/2024 | žiadna | ||||||
3 | D1 | 12,6 km | 4 | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
4 | R7 | 17,4 km | 4 | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 12/2013 | 7/2020 (0,0) | ||||||
5 | R4 | 6,5 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 6/2024 | žiadna | |||||
6 | R3 | 14,0 km | 2 | 451 mil. € spolu za dlhší úsek R3 Martin - Šášovské Podhradie | 3 | 3 | 2/2032 | žiadna | ||||||
7 | D1 | 11,3 km | 4 | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 5/2005 | 1/2021 (0,0) | ||||||
8 | R2 | 6,8 km | 4 | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 8/2018 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | |||||
9 | R4 | 8,0 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 5/2027 | žiadna | |||||
10 | R4 | 8,2 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 12/2017 | žiadna | |||||
11 | R3 | 14,0 km | 4 | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 9/2029 | žiadna | |||||
12 | R6 | 11,2 km | 2 | 7 234 | 4 | 3 | 2/2028 | žiadna | ||||||
13 | D1 | 15,8 km | 4 | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 4 033 - 8 369 | 4 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
14 | R3 | 7,9 km | 2 | 695 mil. € spolu za 32 km R3 Martin - Horná Štubňa s investičnými nákladmi 353 mil. € | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 2/2027 | žiadna | |||||
15 | R3 | 8,3 km | 2 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 1/2023 | Vypracúva sa dokumentácia na stavebné povolenie. | ||||||
16 | D1 | 12,1 km | 4 | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
17 | R4 | 4,3 km | 4 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 10/2014 | ||||||
18 | R4 | 10,2 km | 4 | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10/2014 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | |||||
19 | R4 | 7,5 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2027 | žiadna | |||||
20 | R1 | 2,7 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 16 268 | 4 | 3 | 1/2023 | žiadna | |||||
21 | R1 | 4,6 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 11 611 | 4 | 3 | 7/2025 | žiadna | |||||
22 | R1 | 14,9 km | 4 | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 3/2024 | žiadna | |||||
23 | D1 | 15,5 km | 4 | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 1 698 - 6 812 | 4 | 3 | 8/2030 | žiadna | |||||
24 | R4 | 6,0 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 8/2027 | žiadna | |||||
25 | R4 | 7,9 km | 2 | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 11/2025 | žiadna | |||||
26 | R6 | 11,3 km | 2 | 2 561 - 5 054 | 4 | 3 | 2/2028 | žiadna | ||||||
26 úsekov |
254,3 km |
2 - 4 |
1 698 - 50 895 | 3,0 |
3,0 |
7/2020 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku