✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
17,6 min. |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
||||||
1 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | |||||
2 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | |||||||
3 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | |||||||
4 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,1 min. | 12 862 | 3 | |||||
5 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1,4 min. | 12 157 | 3 | |||||
6 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
7 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 1,9 min. | 6 969 - 10 726 | 4 | |||||
8 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 2,3 min. | 6 412 - 8 112 | 4 | |||||
9 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||
10 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 0,1 min. | 5 587 | 5 | |||||
11 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | ||||||
12 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 3,7 min. | 7 793 | 2 | |||||
13 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 1,2 min. | 5 809 - 8 826 | 5 | |||||
14 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | ||||||
15 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | ||||||
16 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | ||||||
17 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | ||||||
18 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | ||||||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
17,6 min. |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku