✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
54,7 min. |
3,5 |
4,0 |
||||||
1 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 4,4 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | ||
2 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | ||||
3 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | ||||
4 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1,2 min. | 3 | 4 | |||
5 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 3,1 min. | 3 | 4 | |||
6 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 5,2 min. | 2 | 4 | |||
7 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 13,1 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | ||
8 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6,7 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 4 | 4 | ||
9 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | ||||
10 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 4,9 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 4 | ||
11 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | ||||
12 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7,3 min. | 2 | 4 | |||
13 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 8,8 min. | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 | 4 | ||
14 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 4 | |||
15 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 4 | 4 | |||
16 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | ||||
17 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | ||||
18 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 4 | 4 | |||
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
54,7 min. |
3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku