✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
2021 vs 2017)
| |||||||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
3.04931506849315 - 10.1698630136986 |
||||||||
1 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
2 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | 4,1 | |||||||
3 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | 4,1 | |||||||
4 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | 4,2 | ||||||
5 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | 4,3 | ||||||
6 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 3,0 | ||||||
7 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4,8 | ||||||
8 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,1 | ||||||
9 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | 3,3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
10 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | 4,1 | ||||||
11 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 5,9 | ||||||
12 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | 5,4 | ||||||
13 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 5,4 | ||||||
14 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 13 409 | 7 784 | 4 | 4 | 10,2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
15 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 10,2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
16 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 5,9 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | |||||
17 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | |||||||
18 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
3.04931506849315 - 10.1698630136986 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku