✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||
283,3 km |
13,5 % |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
|||||||||
1 | 3/2020 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 1 840 | 3 | 4 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 8,5 % | 2 | 227 mil. € | 1 508 | 4 | 4 | |||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 14,1 % | 2 | 172 mil. € | 965 | 4 | 4 | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 3 004 | 3 | 4 | |||||
5 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | 5 360 | 3 | 4 | |||||
6 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 11,6 % | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
7 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 12,5 % | 2 | 211 mil. € | 4 | 4 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 9,9 % | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | ||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 5,1 % | 2 | 73 mil. € | 1 992 | 5 | 4 | |||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 12,1 % | 2 | 112 mil. € | 1 297 | 2 | 4 | |||||
12 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 22,1 % | 2 | 235 mil. € | 1 324 | 2 | 4 | |||||
13 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 5,5 % | 2 | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 | 4 | |||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 7,9 % | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | ||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 18,4 % | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 5,3 % | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 55,2 % | 2 | 54 mil. € | 4 932 | 3 | 4 | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 21,1 % | 2 | 611 mil. € | 574 - 1 566 | 4 | 4 | |||||
283,3 km |
13,5 % |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku