✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
-0,6 km |
3,5 |
4,0 |
|||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,2 km | 3 | 4 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | |||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | |||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 0,0 km | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | |||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 0,1 km | 4 | 4 | žiadna | |||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | -0,8 km | 4 | 4 | žiadna | |||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | -0,5 km | 5 | 4 | žiadna | |||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | žiadna | ||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 0,6 km | 2 | 4 | žiadna | |||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 0,0 km | 5 | 4 | žiadna | |||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | žiadna | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||
18 úsekov |
283,3 km |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
-0,6 km |
3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku