✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
rok
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
|||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 2030 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 2030 | 4 | 4 | |||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 2030 | 4 | 4 | |||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 2030 | 12 862 | 3 | 4 | ||||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 2030 | 12 157 | 3 | 4 | ||||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2030 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 2030 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 2030 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | Karpaty 10 990 m | 2035 | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 2030 | 5 587 | 5 | 4 | ||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 2030 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | Chotômka 593 m | 2030 | 7 793 | 2 | 4 | |||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 2030 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | ||||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | Korytnica 930 m | 2030 | 7 784 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | Biely Potok 1400 m | 2030 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | zatiaľ bez názvu | 2030 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 2030 | 7 972 | 3 | 4 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 2030 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
283,3 km |
2 - 4 |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku