✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
26 |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
8. - 98. | ||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | 1 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | R 11,5/120 | 1 | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | 46. | |||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | 1 | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | 46. | |||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | R 24,5/120(100) | 0 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 48. | ||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | R 24,5/120(100) | 2 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 97. | ||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D 24,5/80 (100) | 1 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | 8. | ||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | žiadna | 71. | ||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 1 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | žiadna | 92. | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | D 26,5/120 (tunel 2 x T 8,0/100) | 1 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | ||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | žiadna | 98. | ||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 1 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | žiadna | 90. | ||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 0 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | žiadna | 68. | ||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 1 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | žiadna | 69. | ||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | R 24,5/80 | 1 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | žiadna | 11. | ||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | R 24,5/80 | 0 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | žiadna | 11. | ||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | R 24,5/120(100), plánované v 1/2-profile | 4 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | žiadna | |||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | R 11,5/70 | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | žiadna | 41. | ||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 6 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | žiadna | 11. | ||||
283,3 km |
2 - 4 |
26 |
4 893 mil. € |
3 247 - 14 648 | 3,5 |
4,0 |
8. - 98. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku