✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
283,3 km |
2 - 4 |
16 013 m |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
6/2018 - po 2040 |
||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 0 m | 267 mil. € | 3 | 4 | 6/2018 | |||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 227 mil. € | 4 | 4 | 2/2024 | ||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 172 mil. € | 4 | 4 | 2/2024 | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 59 mil. € | 3 | 4 | 2/2025 | ||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 143 mil. € | 3 | 4 | 4/2025 | ||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 0 m | 309 mil. € | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 5/2025 | |||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 211 mil. € | 4 | 4 | 8/2025 | ||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 125 mil. € | 4 | 4 | 12/2025 | ||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 5/2026 | |||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2027 | ||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 112 mil. € | 2 | 4 | 7/2027 | ||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 593 m | 235 mil. € | 2 | 4 | 1/2028 | ||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2028 | ||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 880 m | 406 mil. € | 4 | 4 | 9/2030 | ||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 339 mil. € | 4 | 4 | 9/2030 | ||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 1 150 m | 662 mil. € | 4 | 4 | 12/2033 | ||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 0 m | 54 mil. € | 3 | 4 | |||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | 4 | 4 | po 2040 | ||||
283,3 km |
2 - 4 |
16 013 m |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
6/2018 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku