✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
odhad INEKO
| |||||||
18 úsekov |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 3 | 4 | 2/2006 | 3/2024 | ||||||
2 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | ||||||
3 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 11/2012 | ||||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 3 | 4 | 10/2005 | ||||||
5 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 3 | 4 | 10/2005 | ||||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 4 | 309 mil. € | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2000 | |||||
7 | 26. | 4/2026 | R2 | 2 | 211 mil. € | 4 | 4 | 1/2008 | ||||||
8 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 2 | 125 mil. € | 4 | 4 | 10/2005 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 3/2022 | |||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 4/2010 | ||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | 112 mil. € | 2 | 4 | 2/2006 | ||||||
12 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | 235 mil. € | 2 | 4 | 2/2006 | ||||||
13 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 1/2017 | ||||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 4 | 406 mil. € | 4 | 4 | 10/2010 | ||||||
15 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 4 | 339 mil. € | 4 | 4 | 10/2010 | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 2 | 662 mil. € | 4 | 4 | 2/2006 | ||||||
17 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 2 | 54 mil. € | 3 | 4 | 6/2010 | ||||||
18 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 2 | 611 mil. € | 4 | 4 | 1/2020 | ||||||
18 úsekov |
2 - 4 |
4 893 mil. € |
3,5 |
4,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku