✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||
31 úsekov |
397,7 km |
2 - 8 |
7 604 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - po 2040 | ||||||||
1 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | |||||
3 | 32. - 33. | 12/2026 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly. | 7/2018 | 6/2033 (+3,3) | |||||
4 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | ||||||
5 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
6 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
7 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
8 | 7/2016 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||||||
9 | 55. - 56. | 5/2031 | 11,5 km | 4 | 406 mil. € | 7 784 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | ||||||
10 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | ||||||
11 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
12 | 24. | 12/2025 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
13 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 1/2029 (+3,0) | |||||
14 | 55. - 56. | 5/2031 | 9,5 km | 4 | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | ||||||
15 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
16 | 69. - 70. | 8/2034 | 49,0 km | 2 | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | 1/2023 | 8/2037 (+5,9) | |||||
17 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
18 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||||
19 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | |||||||
20 | 12/2017 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||||
21 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | |||||||
22 | 12/2013 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
23 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
24 | 71. - 78. | po 2040 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||||
25 | 20. - 23. | 10/2025 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
26 | 7. | 2/2024 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 7/2016 | 12/2030 (+4,5) | |||||
27 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
28 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | 172 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||
29 | 71. - 78. | po 2040 | 58,5 km | 2 | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | ||||||
30 | 8/2014 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
31 | 27. | 5/2026 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 8/2017 | 5/2029 (+5,1) | ||||
31 úsekov |
397,7 km |
2 - 8 |
7 604 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku