✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
397,7 km |
2 - 8 |
28 301 m |
48 657 m |
7 604 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 600 m | 3 988 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 959 - 3 852 | 1 | 1 | ||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 0 m | 1 079 m | 11 493 - 12 436 | 1 497 - 1 500 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 575 m | 8 248 - 13 434 | 1 072 - 2 237 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 0 m | 800 m | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 860 - 2 355 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 13 102 - 19 993 | 807 - 1 139 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 0 m | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 503 - 3 183 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 m | 76 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 378 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 0 m | 2 553 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 657 - 1 567 | 3 | 4 | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 0 m | 1 036 m | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 904 - 3 909 | 2 | 1 | Vyhodnocovanie ponúk v súťaži o zhotoviteľa stavby. | ||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 0 m | 490 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | |||
11 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 8 688 m | 1 330 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 888 - 3 445 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | ||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | Územné konanie začaté od 7/2021. | ||||||
13 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 2 006 m | 172 mil. € | 4 | 4 | žiadna | ||||||
14 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 0 m | 32 m | 12 mil. € | 2 | 1 | žiadna | ||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 145 m | 59 mil. € | 12 862 | 1 935 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | ||||
16 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 1 462 m | 143 mil. € | 12 157 | 1 811 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | ||||
17 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 0 m | 1 256 m | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 654 - 3 209 | 2 | 4 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie je ale predčasné, keď nie je známe, ktorý variant riešenia vzíde ako optimálny z neskoro objednanej štúdie realizovateľnosti a aké podmienky pre jeho realizáciu určí ešte len začatý proces EIA. | ||||
18 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 2 594 m | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 1 217 - 1 494 | 4 | 4 | žiadna | ||||
19 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 0 m | 2 773 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 3 433 - 3 421 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | ||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 1 041 m | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 966 - 1 184 | 4 | 4 | žiadna | ||||
21 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | |||||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 0 m | 28 m | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 6 104 | 2 | 1 | žiadna | |||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 397 m | 73 mil. € | 5 587 | 711 | 5 | 4 | žiadna | ||||
24 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 1 157 m | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 1 189 - 1 517 | 2 | 4 | žiadna | ||||
25 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 593 m | 2 549 m | 235 mil. € | 7 793 | 1 259 | 2 | 4 | žiadna | ||||
26 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 768 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 881 - 1 194 | 5 | 4 | žiadna | ||||
27 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 4 | 1 880 m | 907 m | 406 mil. € | 7 784 | 940 | 4 | 4 | žiadna | ||||
28 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 1 752 m | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 975 - 1 570 | 4 | 4 | žiadna | ||||
29 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 2 | 1 150 m | 2 587 m | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 743 - 1 148 | 4 | 4 | žiadna | ||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 0 m | 944 m | 54 mil. € | 7 972 | 2 756 | 3 | 4 | žiadna | ||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 12 326 m | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 616 - 1 456 | 4 | 4 | žiadna | ||||
397,7 km |
2 - 8 |
28 301 m |
48 657 m |
7 604 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku