✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
31 úsekov |
397,7 km |
2 - 8 |
28 301 m |
7 604 mil. € |
20,9 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 3 600 m | 341 mil. € | 22,8 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 12/2013 | ![]() | R2 | 10,4 km | 4 | 0 m | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
3 | 1/2014 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 8/2014 | ![]() | R2 | 7,9 km | 4 | 0 m | 88 mil. € | 11,2 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
5 | 7/2016 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | 7/2016 | ![]() | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 0 m | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
7 | 12/2017 | ![]() | D1 | 2,6 km | 4 | 0 m | 39 mil. € | 15,0 mil. € | NDS údaj neposkytla | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
8 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 0 m | 267 mil. € | 28,7 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 0 m | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
10 | 3. | 3/2022 | ![]() | D1 | 3,5 km | 8 | 0 m | 149 mil. € | 42,5 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
11 | 7. | 2/2024 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 8 688 m | 1 235 mil. € | 91,3 mil. € | 25 191 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
12 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 23,5 km | 2 | 0 m | 227 mil. € | 10,2 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | ||||||
13 | 14. - 15. | 10/2024 | ![]() | R7 | 14,3 km | 2 | 0 m | 172 mil. € | 12,1 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | ||||||
14 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 0 m | 12 mil. € | 10,8 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 2,7 km | 4 | 0 m | 59 mil. € | 23,3 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | |||||
16 | 24. | 12/2025 | ![]() | R2 | 6,1 km | 4 | 0 m | 143 mil. € | 22,0 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | |||||
17 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 0 m | 309 mil. € | 28,6 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||
18 | 26. | 4/2026 | ![]() | R2 | 20,7 km | 2 | 0 m | 211 mil. € | 10,2 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | |||||
19 | 27. | 5/2026 | ![]() | D3 | 11,2 km | 4 | 0 m | 410 mil. € | 36,7 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||||
20 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R2 | 10,6 km | 2 | 0 m | 125 mil. € | 11,8 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
21 | 32. - 33. | 12/2026 | ![]() | D4 | 12,4 km | 4 | 10 990 m | 772 mil. € | 62,1 mil. € | 20 978 | 3 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
22 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 0 m | 234 mil. € | 22,1 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||
23 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 8,9 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | |||||
24 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 0 m | 112 mil. € | 11,7 mil. € | 11 065 | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||
25 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 593 m | 235 mil. € | 20,4 mil. € | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | |||||
26 | 47. | 7/2029 | ![]() | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 8,4 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | |||||
27 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 11,5 km | 4 | 1 880 m | 406 mil. € | 35,3 mil. € | 13 409 | 7 784 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
28 | 55. - 56. | 5/2031 | ![]() | R1 | 9,5 km | 4 | 1 400 m | 339 mil. € | 35,6 mil. € | 16 131 | 9 704 - 13 715 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
29 | 69. - 70. | 8/2034 | ![]() | R2 | 49,0 km | 2 | 1 150 m | 662 mil. € | 13,5 mil. € | 8 772 - 13 803 | 5 762 - 14 648 | 4 | 4 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||
30 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R5 | 1,7 km | 2 | 0 m | 54 mil. € | 31,7 mil. € | 12 176 | 7 972 | 3 | 4 | |||||
31 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | R3 | 58,5 km | 2 | 0 m | 611 mil. € | 10,4 mil. € | 1 303 - 10 541 | 3 247 - 11 434 | 4 | 4 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
31 úsekov |
397,7 km |
2 - 8 |
28 301 m |
7 604 mil. € |
20,9 mil. € |
3 247 - 62 652 | 2,6 |
2,7 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku