✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| |||||||||
319,9 km |
2 - 6 |
3 836 m |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
|||||||
1 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | |||||
2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | |||||||
3 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
4 | 9,4 km | 4 | 15 m | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | ||||||
5 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | |||||||
6 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
7 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | |||||||
8 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | |||||||
9 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
10 | 18,0 km | 2 | 1 015 m | 224 mil. € | 154 mil. eur | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
11 | 29,2 km | 2 | 336 m | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | |||||
12 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
13 | 18,0 km | 2 | 226 m | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
14 | 32,8 km | 2 | 1 114 m | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||
15 | 71,3 km | 2 | 1 130 m | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||
319,9 km |
2 - 6 |
3 836 m |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku