✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
319,9 km |
2 - 6 |
41 610 m |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
|||||||
1 | R7 | 9,4 km | 4 | 377 m | 191 mil. € | 4 | 5 | |||||
2 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 3 | 5 | 12/2014 | ||||
3 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 4 | 5 | |||||
4 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 154 mil. eur | 3 | 5 | 12/2023 | |||
5 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | 1/2026 | |||
6 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||||
7 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | 9/2026 | |||
8 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | 6/2027 | |||||
9 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 1/2030 | ||||
10 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 1/2030 | ||||
11 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | ||||||
12 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 15 mil. eur | 5 | 5 | ||||
13 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | ||||||
14 | R7 | 32,8 km | 2 | 6 851 m | 367 mil. € | 20 mil. eur | 5 | 5 | ||||
15 | R7 | 71,3 km | 2 | 9 563 m | 553 mil. € | 111 mil. eur | 5 | 5 | ||||
319,9 km |
2 - 6 |
41 610 m |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku