✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
40,5 min. |
4,5 |
5,0 |
||||||
1 | ![]() | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 7,0 min. | 4 | 5 | |||
2 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | ||||
3 | ![]() | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 | 5 | ||||
4 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 13,0 min. | 154 mil. eur | 3 | 5 | ||
5 | ![]() | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 13,5 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | ||
6 | ![]() | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | ||||
7 | ![]() | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 7,0 min. | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 | 5 | ||
8 | ![]() | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 | 5 | ||||
9 | ![]() | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | |||
10 | ![]() | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | |||
11 | ![]() | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | ||||
12 | ![]() | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 15 mil. eur | 5 | 5 | |||
13 | ![]() | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | ||||
14 | ![]() | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 20 mil. eur | 5 | 5 | |||
15 | ![]() | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 111 mil. eur | 5 | 5 | |||
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
40,5 min. |
4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku