✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
1 385 m |
4 093 mil. € |
105,9 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
|||||||
1 | R7 | 9,4 km | 4 | 0 m | 191 mil. € | 4,6 mil. € | 6 428 - 9 084 | 5 | ||||||
2 | D1 | 3,8 km | 2 | 0 m | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
3 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 161 mil. € | 4,4 mil. € | 6 403 - 9 478 | 5 | ||||||
4 | R2 | 18,0 km | 2 | 0 m | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 10 140 - 11 010 | 5 | ||||||
5 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 4,5 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | ||||||
6 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 3,6 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
7 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 2,4 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | ||||||
8 | R8 | 54,9 km | 4 | 0 m | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 5 | ||||||
9 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 2,4 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
10 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 2,9 mil. € | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
11 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 16,4 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||
12 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 5,5 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | ||||||
13 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 0,0 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||
14 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 9,1 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | ||||||
15 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 14,6 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | ||||||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
1 385 m |
4 093 mil. € |
105,9 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku