✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
|||||||
1 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 0 % | |||||
2 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | 0 % | ||||
3 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | 0 % | ||||
4 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 23 181 | 5 | 5 | 0 % | ||||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | 0 % | ||||
6 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 0 % | ||||
7 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 4 600 - 11 235 | 5 | 5 | 0 % | ||||
8 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | 0 % | ||||
9 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | 0 % | ||||
10 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 9 024 | 3 | 5 | 30 %, pozastavené | ||||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 1 119 | 5 | 5 | 0 % | ||||
12 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 31 554 | 5 | 5 | 0 % | ||||
13 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | 0 % | ||||
14 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 1 900 - 5 650 | 5 | 5 | 0 % | ||||
15 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 800 - 3 740 | 5 | 5 | 0 % | ||||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku