✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
4/2027 - po 2040 | |||||
1 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | ||||
2 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 780 - 984 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | |||
3 | R7 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 876 - 1 135 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | |||
4 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 7 510 | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | |||
5 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 1 163 - 1 158 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||
6 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 1 245 - 1 287 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | |||
7 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 644 - 1 514 | 5 | 5 | po 2040 | |||
8 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 573 - 1 333 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||
9 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 363 - 573 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||
10 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 757 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | |||
11 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 538 - 614 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||
12 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||||
13 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 787 - 807 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | |||
14 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 150 - 416 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||
15 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 144 - 733 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||
15 úsekov |
319,9 km |
2 - 6 |
4 093 mil. € |
4,5 |
5,0 |
4/2027 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku