✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
2 - 6 |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
|||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | 10/2014 | ||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 4/2010 | ||||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 1/2013 | ||||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 7/2020 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 8/2019 | ||||||
6 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | 1/2017 | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | |||||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase. | 11/2024 | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 1/2015 | ||||||
10 | 10. | 4/2024 | D1 | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 3/1997 | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 3/2010 | ||||||
12 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 7/2019 | |||||||
13 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 9/2016 | ||||||
14 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | |||||||
15 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | |||||||
2 - 6 |
4 093 mil. € |
1 065 - 32 968 | 4,5 |
5,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku