✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||||
434,3 km |
2 - 8 |
34 714 m |
6 804 mil. € |
17,0 mil. € |
116,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 988 m | Hubová, Likavka, Ivachnová | 341 mil. € | 22,8 mil. € | 20,0 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 079 m | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
3 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 575 m | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 800 m | 88 mil. € | 11,2 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | Dunajská Lužná | 10,0 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
6 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | Prievoz | 16,0 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
7 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 76 m | 39 mil. € | 15,0 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 036 m | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 14,1 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||
9 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 490 m | Ivanka sever | 149 mil. € | 42,5 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
10 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | Turany 2, Hubová | 1 235 mil. € | 91,3 mil. € | 17,0 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
11 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 362 m | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 191 mil. € | 20,2 mil. € | 7,0 min. | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
12 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 15,0 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | |||||||
13 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | Mliečany s II/507, Dolný Bar | 161 mil. € | 18,7 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
14 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 32 m | 12 mil. € | 10,8 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
15 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 2 773 m | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 36,7 mil. € | 13,0 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
16 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 554 m | Moldava nad Bodvou, Šaca | 224 mil. € | 12,5 mil. € | 13,0 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | |||||
17 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 28 m | Senec | 234 mil. € | 22,1 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||
18 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 739 m | Plešivec | 176 mil. € | 9,8 mil. € | 13,5 min. | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | |||||
19 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 37,2 mil. € | 5 | 5 | |||||||||
20 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 9,5 mil. € | 7,0 min. | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | ||||||
21 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 18,6 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | ||||||||
22 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 10,6 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | ||||||
23 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 15,6 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
24 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 15,0 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | ||||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 158 m | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 7,9 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | ||||||
26 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 19,3 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 5 737 m | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 11,2 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | ||||||
28 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 8 433 m | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 7,8 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | ||||||
434,3 km |
2 - 8 |
34 714 m |
6 804 mil. € |
17,0 mil. € |
116,5 min. |
1 065 - 62 652 | 3,0 |
3,1 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku